Четвер, 02.05.2024
Відділ освіти Цюрупинської РДА
Меню сайту
Категорії каталога
Газета [4]
Накази [2]
матеріали семінарів [35]
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 161
Головна » Файли » матеріали семінарів

"Державно - громадське управління загальноосвітнім навчальним закладом"
[ ] 18.12.2009, 14:03
З питання виконання рішення колегії від 16.12.2008р. «Про вплив діяльності «опорних шкіл і творчих груп педагогів та забезпечення соціально – педагогічних умов саморозвитку особистості учня і вчителя» Відповідно до структури методичної роботи, з метою оновлення змісту освіти, підвищення рівня фахової майстерності педагогів, створення додаткових освітньо – педагогічних умов щодо саморозвитку особистості учня в районі активно діють ряд опорних навчальних закладів і творчі групи педагогів. 6 навчальних закладів працюють над проблемою «Позакласна виховна робота «Ціннісна складова системи громадянського виховання». Найбільш впливовою є діяльність опорної школи за напрямком «Ціннісна складова системи громадянського виховання, до складу якої входило 7 навчальних закладів, опорною базою була спеціалізована школа №2, про що свідчить розширення з роками учасників її навчально – методичних заходів, відкриття Ресурсного центру громадянської освіти та проведення у подальшому щорічної науково – практичної конференції, залучення ресурсу 10 Всеукраїнських і Міжнародних проектів спільно – Всеукраїнською асоціацією вчителів історії та суспільних дисциплін «Нова Доба», Асоціацією керівників шкіл України, багатьма громадськими організаціями. Опорними школами безпосередньо створено ресурс порт фоліо соціальних проектів, тренінгів та інших форм громадянської освіти. Зі складу учасників навчально – виховного процесу опорних закладів учасниками конференцій, літніх шкіл Всеукраїнського та Міжнародного рівня стали 6 вчителів,20 учнів. За роки діяльності опорної школи її безпосередні учасники під час атестації підтвердили або отримали вищу категорію, присвоєні педагогічні звання. 27 отримали сертифікат тренера Міжнародного рівня. На базі РІПО діють майстер – класи 4 учасників опорної школи: Назаренко Л.М., Антюшиної О.М., Шерстньової О.М., Лопатюк В.В.; на рівні району – Терлич Т.В., Куденко А.А. Робота опорної школи вплинула на оновлення змісту освіти та підвищення якості навчання учнів. Так впроваджено інноваційні курси, факультативи з громадянської освіти у варіативну частину робочих навчальних планів: – 2004\05 н.р. – 1 школа – 2005\06 н.р. – 3 школи – 2006\07 н.р. – 4 шкіл – 2007\08 н.р. – 5 шкіл – 2008\09 н.р. – 9 шкіл , з них 3, які не є членами опорного напрямку – 2009\10 н.р. – 13 шкіл Базовою спеціалізованою школою №2 завершено розробку моделі громадянської освіти загальноосвітнього навчального закладу. Іншими – Виноградівською, П.Калинівською, Щасливською, Брилівською, Раденською ЗОШ, Цюрупинської СЗОШ №4; логічно опрацьовані й представлені на 5-ій науково – практичній конференції «Перспективи формування ціннісних орієнтацій навчально – виховної діяльності учнів (вихованців) дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів у контексті сучасних вимог до громадянської освіти , що відбулася 29 жовтня 2009р. на базі Цюрупинської СЗОШ №2. Районний конкурс соціальних проектів «Вчимося діяти разом – 2007, 2008, 2009р.» з мотивував проведення шкільних конкурсів виховних і соціальних проектів як в опорних, так і інших школах, що якісно змінює умови організації виховної діяльності школярів, забезпечує позитивні зміни в процесі самоорганізації, самовизначення особистості, її подальшої соціалізації. За роки діяльності опорної школи вийшли з друку 10 навчально – методичних доробок укладачами чи авторами були учасники роботи, методичні керівники, наукові консультативи, проведено 5 конференцій, 10 навчальних семінарів для керівників проектної діяльності, 4 семінари для заступників директорів, педагогів - організаторів, психологів. Шкільний Ресурсний центр громадянської освіти отримав статус районного, все активніше залучаючи до своєї роботи представників освіти інших районів Херсонщини. На виконання пункту 3.1. Рішення колегії від 16.12.2008р. методистом РМК Вишковський І.В. спільно з керівниками опорних шкіл із ГО здійснене видання науково – методичних рекомендацій з описом досвіду роботи та забезпечення їх подальше розповсюдження й впровадження районним методичним кабінетом в освітній простір навчальних закладів району (Збірник методичних матеріалів з громадянської освіти та виховання учнівської молоді// За ред. Л.М. Назаренко, І.В. Вишковського. – Цюрупинськ. Районний методичний кабінет. – 2009. 29 жовтня2009року на базі Цюрупинської СЗОШ №2 відбулася V районна науково – практична конференція «Перспективи формування ціннісних орієнтацій навчально – виховної діяльності учнів ЗНЗ і вихованців ДНЗ у контексті сучасних вимог до громадянської освіти». З вітальним словом до учасників звернулася начальник відділу освіти , кандидат педагогічних наук, доцент кафедри виховної роботи, кандидат педагогічних наук південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів - Назаренко Л,М. Усі присутні були поділені на цільові групи: 1) заступники директорів з НВР (модератор Сергєєва Т.П.); 2) учителі історії (модератор Назаренко Л.М.); 3) методисти, вихователі ДНЗ (модератор Альохіна С.В.); 4) представники батьківської громади (модератор Колпаченко Н.М.); 5) лідери учнівського самоврядування (модератор Канівець Л.Б.); 6) учасники команд – переможців районного конкурсу соціальних проектів «Вчимося діяти разом» , які проводили засідання у форматі «Відкритий простір». Результати роботи цільових груп представлені учасникам конференції, на їх основі створено проект ухвали конференції. 4 навчальних заклади (В.Копанівська ЗОШ І-ІІІст., Костогризівська ЗОШ І-ІІІст., Брилівська ЗОШ І-ІІІст., Н.Маячківська ЗОШ І-ІІІст.) та МНВК працюють за проблемою «Забезпечення умов профільного навчання (технологічний напрямок). Адміністраціями «опорних» шкіл створено цілісні інтегровані системи науково – методичної роботи, які спрямовані на розвиток професійної компетентності учнів, стимулювання їх самоосвітньої діяльності, забезпечення високого рівня розвитку школярів враховуючи соціальні цілі, запити, потреби. Накопичено позитивний досвід з профільного навчання. Забезпечення профільного навчання здійснюється у напрямках створення умов для виявлення нахилів і здібностей учнів, формування практичних навичок. В опорних школах впроваджено модель психолого – педагогічного супроводу профільного навчання. В організації методичної роботи опорних шкіл велике значення надається розвитку професійної майстерності вчителів профільних предметів, здійснюються моніторингові дослідження якості викладання .Розвитку творчої активності компетентності заступників директорів з навчально – виховної роботи та вчителів – предметників сприяло проведення тренінгів, семінарів, використання інтерактивних методик, консультації, дискусії, круглі столи, проведенні районним методичним кабінетом. Використання інноваційних освітніх технологій, які сприяли розвитку науково – дослідницької діяльності учнів, удосконалення варіативного методичного банку матеріалів. Створення інноваційного середовища для саморозвитку учня як само організаційної особистості, яка здатна до самовдосконалення та саморегуляції формування профільних інтересів, створення умов для учнів та функціональності знань - саме ці аспекти діяльності вчителя є ключовими у здійсненні профільного навчання та лягли в основу багатьох круглих столів, семінарів. На виконання рішенні колегії Міністерства освіти і науки України від 24.04.08р. протокол №4 11-2 «Про схвалення галузевої Програми упровадження профільного навчання» на базі В.Копанівської ЗОШ І-ІІІст., яка є опорною серед асоціації шкіл, проведено районний семінар за темою : «Організація системи профільного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі». На семінарі обговорювалися питання науково – методичного супроводу профільного навчання, представленнях керівництвом опорної Н.Маячківської ЗОШ І-ІІІст. Ляшенко В.В. Алгоритм побудови індивідуальних освітніх програм та формування відповідно до них ін варіативної та варіативної складової навчальних планів представила Аненко Л.В., керівник (опорної Костогризівської ЗОШ І-ІІІст.), досвід організації науково – метотичного супроводу підготовки учителя до викладання в профільних класах презентувала Фролова Л.Л., заступники директорів опорного навчального закладу Цюрупинського МНВК, яка розкрила зміст системи методичної роботи, спрямованої на розвиток професійної компетентності педкадрів, мотивації до інноваційної діяльності та забезпечення їх готовності до роботи в профільних класах. Було розглянуто варіативні моделі профільного навчання, їх змістовне забезпечення, структурні компоненти профільного міні – модулю, алгоритм створення календарного плану за структурним модулем, технологічну картку корекційно – прогностичної роботи з учнями профільних класів. Розроблені навчально – дидактичні матеріали на електронних носіях, роздані учасникам семінару . проведено засідання творчих груп опорних закладів з питань методичної, дослідницької діяльності щодо поліпшення професійної майстерності вчителів. проаналізовано наради при директорові щодо розгляду питань роботи творчих груп, інноваційної діяльності вчителів – предметників, планування та роботу шкільних методичних рад, наявність стендів у шкільних методичних кабінетах з проблем опорної школи та форми заохочення та стимулювання пед. працівників. На сторінках «ОГО» знайшли своє відображення матеріали опорних шкіл. У жовтні місяці (29 – 30) У М.Херсоні на базі РІПО взяли участь у Всеукраїнській науково – методичній конференції з питання «Профільне навчання природничо – матеріатичного та технологічного напрямків: проблеми, досвід, перспективи» та презентували свою роботу 8 педагогів Цюрупинської гімназії. Виступи учасників конференції ввійшли до збірки матеріалів: – Граборський Г.В., учитель трудового навчання Брилівської ЗОШ І-ІІІст. «Інноваційні підходи при викладанні трудового навчання»; – Лобанов А.Б., учитель інформатики Цюрупинської гімназії з питання «Вплив інформаційних технологій на розвиток особистості дитини»; – Міщенко О.М., учитель фізики Цюрупинської СЗОШ І-ІІІст. №4 «Реалізація практичної та прикладної спрямованості у викладанні інформатики – шлях до усвідомленого вибору професії; – Гонта О.В., учитель хімії К.Лагерської ЗОШ І-ІІІст. «Розвиток творчого потенціалу учнів з хімії в умовах профільного навчання»; – Синє губ О.В., учитель математики Цюрупинської СЗОШ №2 «Мотивація як одна із форм активізації пізнавальної діяльності учнів на уроці»; – Вістеріна Т.І., Руденко Л.В. «Особливості психолого – педагогічної підтримки професійного самовизначення старшокласників у умовах гімназичної освіти»; – Охременко І.А., методист РМК з питання «Організація науково – методичної роботи з підготовки учителя профільних класів» Матеріали узагальнені та ввійшли до збірки матеріалів конференцій. 30 примірників збірника матеріалів Всеукраїнської науково – методичної конференції «Профільне навчання природничо – математичного напрямків», проблеми, досвід, перспективи розповсюджено у ЗНЗ району, а також в інших районах області. Здійснено 5 видань методичних рекомендацій з описом досвіду роботи та розповсюджено в школах району. На основі моніторингу плануються напрямки удосконалення інноваційної діяльності педагогічних колективів, визначено перспективи створення авторських програм викладання основ наук. проф. класах, факультативів, спецкурсів, індивідуальних освітніх маршрутів учнів, спрогнозовано перспективи потенційного розвитку проф. мобільності компетентності вчителів. На рівні району та республіки презентовано роботу опорних шкіл за напрямком «Застосування технології розвивального навчання» Цюрупинська СЗОШ №4, №2 та гімназією. У 2009році долучилися 5 сільських шкіл: – В.Копанівська ЗОШ І-ІІІ ст. – 1р. – Виноградівська ЗОШ І-ІІІ ст. – 1 р. – Н.Маячківська ЗОШ І-ІІІ ст. – 1р. – Брлівська ЗОШ і-ІІІст. – 1,2 р. – Тарасівська ЗОШ І-ІІІст. – 1,2р. У травні пройшла районна конференція з питання «Формування інтелектуальної культури особистості в межах навчально – виховного процесу ЗНЗ» за участю кандидата психологічних наук Митника О.Я. Свої досягнення презентувала на Вченій раді 25 вересня 2009року опорна школа (Цюрупинська гімназія) за напрямком «Формування професійної компетентності керівника Як ресурс розвитку навчального закладу», Цюрупинська СЗОШ №2 з теми: «Застосування технологій соціального проектування в системі освітньої діяльності «Школа – родина», Цюрупинська СЗОШ №4 «Формування інтелектуальної культури особистості в межах навчально – виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу». Досвід роботи схвалено Вченою радою та дістав високу оцінку. На 2010 рік заплановано 3 семінари для шкіл асоціації. планується випуск брошур за підсумками Вченої ради. Показником ефективності роботи опорних шкіл та творчих груп , його вплив на їх діяльність є позитивна динаміка зростання якісного рівня педкадрів з вищою категорією в порівнянні з минулим роком на %5. Прогноз збільшення кількості спеціалістів з вищою категорією відповідно до поданих заяв на проходження педагогічної атестації у 2010 році збільшився на 12%. Отже, в районі існує система науково – методичної роботи, яка має значний вплив на розвиток професійної мобільності вчителя і його готовності до роботи в школі.
Категорія: матеріали семінарів | Додав: cur-rvo
Переглядів: 2754 | Завантажень: 0 | Коментарі: 9 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 7
7 assiseSoafe  
0
http://tsigankaaza.ru/strashnye-rozhdestvenskie-gadaniya-udel-smelyx-devushek/

6 illisemug  
0
madam ki suhagraat
delete plz

5 RonoBlooraMox  
0
киви кидала номера киви на которые переводились деньги и не получались заявленные услуги:
+79095558273 кидала
89095558273 кидала
+7(909)555-82-73 кидала
Ложите деньги на свой страх и риск, человек очень хорошо обрабатывет жертв посретством СМС общеня

Заявление по деятельности мошенника также передано в прокуратуру новосибирской области, в которой и зарегисрированы симкарты телефонов
также написана петиция в сервис киви

4 Viedyodok  
0
киви кидала номера киви на которые переводились деньги и не получались заявленные услуги:
89658237596 кидала
89607819274 кидала

8 965 823 75 96 кидала
8 960 781 92 74 кидала
Ложите деньги на свой страх и риск, человек очень хорошо обрабатывет жертв посретством СМС общеня

Заявление по деятельности мошенника также передано в прокуратуру новосибирской области, в которой и зарегисрированы симкарты телефонов
также написана петиция в сервис киви

3 Miroslava  
0
This is the perfect way to break down this infomraiotn.

2 Liska  
0
Читаю і відчуваю себе як вдома. Спасибі творцям за хороший ресурс!

1 Amumverce  
0
del plz erorr

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz