Ознайомившись з представленим матеріалом, можна сказати що кожен вчитель обирає свою методику викладення матеріалу на уроці. Можна відмітити те, що кожна з цих методик заслуговує на увагу і їх можна ефективно використовувати. Є не традиційні підходи до навчального процесу: Ведення електронного обліку. як би мені дозволили приєднатись до цього експерименту було б не погано. Але все ж таки це призведе до певних ускладненнях при перевірці паперових журналів, але цей спосіб (електроний журнал) полегшить процес виправлення оцінок, виключить такі моменти, як помилка в датах, помилка в темі... та багато інших помилок, які в паперовому журналі дуже важко виправити. Використання проектних технологій теж дуже розповсюджено при викладанні інформатики. допомагає вчителю урізноманітнити викладання матеріалу і не традиційні уроки та позакласні заходи (інтернет-конференції, турніри, інтелектуальні ігри). Особисто я вважаю, що вчителі нашого району володіють дуже різними методиками, і це веде до самоосвіти, тому необхідно розробляти і нові форми і методи (авторські). Але нажаль у нас існує проблема з літературою, що гальмує процес оновлення форм і методів навчання)