Майбутній школяр "починається" з позитивного ставлення до школи, бажання вчитися, прагнення до здобуття знань. Величезну роль у появі такого ставлення відіграють правильні уявлення дітей про навчальну працю та шкільне життя. З дітьми, які не готові до серйозної праці у школі пропонуємо такі корекційні заходи:
- робота із сім'єю, визначення оптимального режиму навантаження учня;
- сімейна терапія або групові заняття для дітей у співвідношенні з груповими заняттями для їхніх батьків;
- спеціальні бесіди з дитиною, які дають можливість встановити причини порушень навчальних навичок і надати рекомендації батькам.
Взаємопов'язані стосунки педагогів і батьків знаходять своє вираження у шкільній зрілості кожної дитини. Подо-Калинівська ЗОШ, заступних з НВР Шапошнік К.І.