Середа, 20.09.2017
Відділ освіти Цюрупинської РДА
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » матеріали семінару » секція практичних психологів » Забезпечення умов корекційного, реабілітаційного навчання.
Забезпечення умов корекційного, реабілітаційного навчання.
cur-rvoДата: Понеділок, 07.12.2009, 16:23 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 22
Репутація: 0
Статус: Offline
Забезпечення умов корекційного, реабілітаційного навчання.
Прикріплення: 5263003.rar(9376Kb) · 2185558.rar(1642Kb)
 
NinaДата: Четвер, 10.12.2009, 12:48 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Майбутній школяр "починається" з позитивного ставлення до школи, бажання вчитися, прагнення до здобуття знань. Величезну роль у появі такого ставлення відіграють правильні уявлення дітей про навчальну працю та шкільне життя. З дітьми, які не готові до серйозної праці у школі пропонуємо такі корекційні заходи:
- робота із сім'єю, визначення оптимального режиму навантаження учня;
- сімейна терапія або групові заняття для дітей у співвідношенні з груповими заняттями для їхніх батьків;
- спеціальні бесіди з дитиною, які дають можливість встановити причини порушень навчальних навичок і надати рекомендації батькам.
Взаємопов'язані стосунки педагогів і батьків знаходять своє вираження у шкільній зрілості кожної дитини.

Подо-Калинівська ЗОШ, заступних з НВР Шапошнік К.І.

 
leeenaДата: Вівторок, 15.12.2009, 15:15 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Пропонуємо організувати індивідуальну роботу з педагогічно запущеними дітьми:
1. Вплив на умови сімейного виховання школяра:
- підвищення психолого-педагогічної грамотності батьків;
- допомога в організації розумової діяльності дитини;
- контроль над організацією нормального режиму дитини;
- індивідуальні консультації з батьками.
2. Удосконалення виховної роботи з класом:
- гуманізація міжособистісних взаємин у дитячому колективі;
- створення належного мікроклімату;
- коригування взаємин педагога з дитиною.
3. Допомога дитині в особистісному зростанні:
- вивчення дитини;
- індивідуальна робота з усунення недоліків інтелектуальної, моральної, емоційно-вольової сфер;
- включення дитини в активну діяльність на основі її інтересів і нахилів;
- керівництво спілкування дитини з ровесниками;
- подолання негативної мотивації учіння.
Тарасівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Адміністрація
 
le1973naДата: Четвер, 17.12.2009, 12:48 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Організація спецальних занять з батьками, що дозволить учителеві встановити позитивний емоційний контакт із дітьми та батьками.
Соціально-психологічній службі проводити консультаційну, корекційно-розвивальну роботу, метою якої є усунення викривлень емоційного реагування і стереотипів поведінки, реконструкція повноцінних контактів дитини з ровесниками гармонізація образу "Я" дитини.
Задачі занять:
1. Формування соціальної довіри;
2. Розвиток соціальної активності дітей;
3. Розвиток соціальних емоцій;
4. Розвиток комунікативних навичок;
5. Формування адекватної самооцінки дітей;
6. Навчання, уміння самостійно вирішувати проблему.
Дякуємо за цікавий, змістовний матеріал. Матеріали будемо використовувати у своїй практичній діяльності.
Психолог та заступники
 
Форум » матеріали семінару » секція практичних психологів » Забезпечення умов корекційного, реабілітаційного навчання.
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz